Wednesday 2 May 2012

Dajjal DiSebalik Rusuhan BERSIH 3.0

Wanita SB yang memakai gelang kuning
PDRM sepatutnya menjaga keselamatan dan bukan mengharukan keadaan
Inilah wajah Provokator yang bertindak memecah pagar. Arahan siapa?? Apakah elemen Zionis di terap dalam PDRM?
SIPUT BABI yang diarahkan membuat kacau bilau
Apakah PDRM memiliki COTA BESI?
Dia terajang Trafic. Siapakah dia? 
Kenapa Polis terajang Polis? 
Lepas Terajang dia pakai vest Polis.
 Jadi siapa terajang siapa???





Kepada PDRM yang sudah lama menjadi bahan dan alat UMNO. PDRM sewajarnya bertindak menjaga keselamatan dan bukan merancang untuk memporak perandakan keadaan. BERSIH 3.0 aman dari malam 28hb Apr 2012 hingga jam 3.30 ptg 28hb Apr 2012. Seperti biasa UMNO yang hidup nyawa ikan akan melakukan apa saja bagi memastikan rakyat di tipu. Maka PDRM di jadikan bahan mangsa untuk membuli rakyat. Namun mereka lupa zaman yang serba canggih ini sukar untuk menutup segala kejahatan.

3 comments:

Anonymous said...

Cetek sungguh pemikiran tuan.. What wud have happen kalau BERSIH menerima tawaran kerajaan utk mengadakan perhimpunan aman di stadium? oleh kerana perhimpunan dilakukan ditempat yg tidak sesuai maka pehak kerajaan pun ambil advantage utk menyalahkan Bersih dgn menggunakan provokator. Sekarang ni mungkin ramai yg atas pagar akan mengalihkankan undi pada BN sebab persepsi mereka adalah Pakatan adalah ganas..

Unknown said...

Salam.300ribu yang hadir dalam BERSIH insyallah telah menjadi saksi akan hakikat sebenar kekejaman POLIS. Walaupun tanggapan awal itu agak negatif, tapi bila pembuktian didedahkan maka rakyat kembali sedar. Buktinya UMNO masih takut nak istihar pembubaran PRU 13.

tammamulqamar said...

SOAL SIAPA BENAR SIAPA SALAH ADALAH SATU YANG SUKAR DITERJEMAHKAN...CUMA SEKADAR BERFIKIR MENGAPA PERKARA INI BERLAKU?...PEJAM CELIK PEJAM CELIK NEGARA KITA SUDAH MERDEKA 54 TAHUN...SATU TEMPOH YANG TELAH MEMBAWA NEGARA MENCAPAI KEMAJUAN YANG MEMBANGGAKAN...NAMUN KITA MASIH GAGAL MEMBINA SEBUAH MASYARAKAT MALAYSIA YANG BERINTEGRITI...SUARA-SUARA RACIALISME MASIH BERBUKU DI HATI...SUARA-SUARA RAKYAT YANG HIDUP SUSAH MASIH KEDENGARAN...KEPINCANGAN POLITIK SEMAKIN MENJADI-JADI...KORUPSI,KRONISME DAN KECURANGAN MORAL BERTAMBAH MENJADI...ADAKAH RAKYAT KITA PEKAK DAN BISU ATAU BUTA...SEKADAR MENERIMA APA YANG DIBERIKAN...SUBSIDI,DERMA,SEDEKAH BERBENTUK WANG RINGGIT...SOGOKAN MATERIAL TIDAK MAMPU MENUTUP SUARA HATI RAKYAT...TIDAK UPAYA MENUTUP SALAH LAKU PARA PEMIMPIN...TIADA SIAPA BOLIH MENGHALANG GELORA HATI RAKYAT...GELOMBANG KEADILAN DAN KEBENARAN YANG SEMAKIN KUAT DAN PADU...MEMBERSIH KEKOTORAN DI SETIAP PENJURU BUMI TANAH AIR TERCINTA.