Tuesday 1 November 2011

Haji Najib dan Hajjah Rosmah boros lagi di PERTH

Nampaknya dikau masih tak bertaubat.
Tau Buat. Tobat Lahum.
Tak cukup lagi dengan Cincin Puaka
Shopping permata  $ 150k + $ 60k = $210k = RM 600, 000
Aku dah tak faham kalau ada Ulamak Haru Sanasini UMNOGKOK yang masih berfatwa wajib sokong mereka ini.
Aku harap Mamat dan Minah dah mula sedar dari lena di siang hari. Ah Chong dan Maniam dah wake up sejak 2008 lagi.
Aku harap SISWA SISWI serta Pensyarah di IPTS dan IPTA dah wajib bangkit demi masa depan anda.
Aku harap seluruh KESATUAN SEKERJA bangkit menentang kezaliman pindaan AKTA KERJA 1995 yang menafikan hak Rakyat Malaysia.
Aku bingung orang macam ini nak sokong laksana hudud.  Kena tanya Riduan Tee.( Must be something wrong). Sepatutnya orang cina akal cerdik. Ini dah termakan belacan lebih rasanya.
Aku berdoa moga dikau berdua akan menikmati PERISTIWA BESAR DI ARAFAH nanti sebagai suatu iktibar sepanjang hayat.

No comments: