Monday 20 February 2012

CINTA SULIT UMNO dan ISRAEL

CINTA SULIT UMNO ISRAEL MENODAI PALESTIN

Maka tersebutlah al kisah
UMNO yang suka suka tuding
UMNO yang suka lagak alim ular senduk dalam semak
UMNO yang suka picit kepala Ulamamak Warissatul Zionis
UMNO yang tiba tiba sayang pada Hassan Jati
UMNO yang suka pada Ibrahim Frog Katakki
UMNO yang perdaya Ulamamak Muda dan Cina Tee
UMNO yang SEBENARNYA MESRA MESRA CINTA SULIT DENGAN ISRAEL


UMNO perdaya MELAYU


1. NGO mesra PKR, Jingga 13, hari ini membekalkan bukti menunjukkan kapal-kapal yang dimiliki sebuah syarikat yang didakwa dikuasai oleh kerajaan Israel mempunyai akses bebas ke Westport, Pelabuhan Klang.

Mendedahkan dokumen dari Jabatan Kastam, Wesport dan syarikat Zim Integrated Shipping Services Ltd, Jingga 13 berkata kapal, Zim Atlantic, yang berlabuh di Pelabuhan Klang pada 16 Februari lalu datang secara langsung dari pelabuhan Ashdod di Israel.

"Dagangan ini menyumbang kepada ekonomi Israel, dan kami percaya bahawa Malaysia telah menyumbang wang yang digunakan untuk membeli peluru yang membunuh rakyat Palestin," kata ketua penyelaras Jingga 13 Fariz Musa.

2. Menteri Jabatan Perdana Menteri, Nazri Aziz mengakui bahawa kos perkhidmatan yang dibayar kepada APCO Worldwide berjumlah RM76.82 juta setahun, malah memuji sumbangan APCO dalam usaha memperbaiki hubungan antara Malaysia dengan Amerika Syarikat.
 
Sambil menuding jari kepada dua orang bekas Perdana Menteri yang "menjejaskan hubungan antara Kuala Lumpur-Washington", Nazri mendakwa bahawa hubungan dua hala yang terjejas dalam tempoh 28 tahun ini hanya boleh diperbaiki dengan membelanjakan wang.
Nazri Aziz tidak menafikan bahawa kerajaan Malaysia menggunakan perkhidmatan APCO Worldwide untuk memperbaiki hubungan antara Malaysia dengan Amerika Syarikat,  "APCO Worldwide bertanggungjawab untuk membina imej negara kita di Amerika Syarikat, agar hubungan kita dengan Amerika Syarikat lebih erat. 
APCO itu agen ISRAEL. Kerajaan Malaysia bayar RM 77 juta setahu. Kejadah apa!!!!!

3. Isu kemasukan pasukan Kriket Israel yang di restui oleh UMNO

 
 
4. "Naib Presiden Umno yang mencatatkan undi yang paling tinggi dalam pemilihan Umno yang lalu telah bertemu dengan ketua Zionis Ehud Barak ketika Paris Air Show. Naib Presiden UMNO ada Menteri Pertahanan. UMNO tipu pegawai kerajaan dan bangsa Melayu.

DOA KEPALA BAPAK APA

No comments: