Tuesday 17 January 2012

Doktor Benggali Parasit Jelajah Malaysia

Doktor Parasit nak jelajah Malaysia
Tapi tak berani nak sebut di mana parasit
Doktor Parasit ini terperanjat dog dan bersedih dengan keputusan drastik yang dibuat oleh pimpinan tertinggi parti.
Bila wartawan tanya "Bagaimanakah caranya ahli Pas yang mendukung perjuangan asal Pas mahu mengatasi masalah penguasaan golongan parasit itu?
Doktor Parasit jawab " Itulah sebabnya kita memerlukan orang seperti saya. (masuk bakul suruh Perkasa angkat)
Doktor Parasit yang selalu bangga semasa ceramahnya
Dengan bangga selalu sebut "saya ini lulus PhD...PhD....PhD"
Dengan megah dok jaja dari dulu " saya ini satu satu wakil rakyat yang pernah menang di DUN dan Parlimen di dua negeri yang berasingan"
Perasan dan bongkak " Saya tidak tahu sebab-sebab lain tetapi saya yakin apa yang berlaku ini satu sejarah buat Malaysia dan saya juga yakin akan ada pelajar ijazah, sarjana atau doktor falsafah buat kajian mengenai peristiwa pemecatan saya".

Keh!..Keh!..Keh!!!! Parasit dok dalam badan hang leer





Cuba pakai teropong tengok

No comments: