Tuesday 31 January 2012

Menghilangkan Peta Israel


Setelah gagal dalam isu sodomy, pencacai UMNOGKOK sekali lagi cuba mengambil kesempatan menangguk di air yang keroh mengenai kenyataan DSAI tentang isu Israel dan Palestine dalam wawancara The Wall Street Journal.

Berikut adalah sedutan penuh DSAI
“I support all efforts to protect the security of the state of Israel,” said Mr. Anwar, although he stopped short of saying he would open diplomatic ties with the Jewish state, a step which he said remains contingent on Israel respecting the aspirations of Palestinians.

Bagi saya kita memahami akan maksud yang ingin disampaikan oleh DSAI ketika berhadapan dengan wartawan yang sudah tentu memiliki kepentingan masyarakat yahudi. Malangnya kenyataan ini di putar belit dan di ekplotasi seolah DSAI adalah seorang yang pro Israel. Sebenarnya kesimpulan dari apa yang ingin disampaikan pada ayat yang terakhir adalah "remains contingent on Israel respecting the aspirations of Palestinias" jelas membawa maksud " mengekalkan pendudukan Israel dengan menghormati aspirasi rakyat Palestin".

Kenyataan ini sebenarnya mengambil keputusan Resolusi 1397 Majlis Keselamatan Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) dan Inisiatif Keamanan Arab (Arab Peace Initiative) yang berteraskan Penyelesaian Dua Negara atau lebih dikenali sebagai Two-State Solution.

Berikut juga adalah kenyataan YB Menteri Luar Dato Anifah Aman ketika Perbahasan Perhimpunan Agung PBB Sesi ke-66 pada 27hb September 2011 di New York

“..Malaysia fully supports the legitimate rights of the Palestinian people for an independent State of Palestine, based on the two-state solution, taking into account the security concerns of both parties (Israel and Palestine).”

Seperti biasa akan melompat Kunta Kinte UMNOGKOK seperti berok dapat belacan sehingga memenuhi Media Utama dengan pelbagai tuduhan fitnah tohmah kononya DSAI agent Zionis dan sebagainya

Duta Palestin ke Malaysia, Abdelaziz Abughoush

Saya merasakan Duta Palestine yang berada di kem FATAH tidak perlu terkejut dog dalam hal ini. Lupakah Pemuda UMNO ketika anda di malukan dalam demostrasi anti Israel dalam isu perang HAMAS dan Israel dimana Pemuda UMNO di sergah oleh Duta ini kerana membawa sepanduk Pemimpin HAMAS.






Tun tidak usah berpura pura kecewa. Dr Mahathir juga membayar pelobi Zionis Jack Abramoff untuk mengatur pertemuannya dengan presiden Amerika Syarikat ketika itu George W Bush.  Selepas itu, Bush menganggap Malaysia sebagai sekutu di dalam perang melawan keganasan.







YANG PENTING USAHA KITA UNTUK MEMASTIKAN PALESTINE BEBAS DAN MERDEKA SERTA MENGHILANGKAN PETA ISRAEL. AL QUDS MILIK UMMAH YANG PERLU DI BEBASKAN






No comments: