Saturday 21 January 2012

Drama Liwat II bersambung lagi

Pejabat Peguam Negara hari ini memfailkan notis rayuan terhadap keputusan Mahkamah Tinggi membebaskan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim daripada pertuduhan liwat.
@@@@@@@@@


Dari sudut politik kotor serta perancangan tersepit pertuduhan liwat kembali menyerang dalam usaha BN mengekalkan kuasa dalam PRU 13. Demi sebuah kuasa yang ingin meneruskan kerja rompak wang rakyat, maka Notis Rayuan menjadi senjata terakhir untuk memastikan DSAI di sumbat kedalam penjara.
BN tiada jalan lagi untuk memiliki momentum kemenangan setelah kejayaan PR mengasak seribu kelemahan, penyelewengan serta kepincangan politik, ekonomi, sosial maupun agama yang mengundang negara dalam kancah kebangkrapan.
Notis Rayuan ini akan membuka kembali babak drama permainan jijik dan kotor serta konspirasi jahat negara terhadap rakyat yang sangat memalukan dunia dalam dan luar.  Kes ini jelas memperlihatkan campurtangan yang cukup nyata seperti mana yang berlaku terhadap kes rayuan di Perak.
Rakyat tidak ada pilihan lain lagi. Rakyat harus bangkit bukan semata mata kerana DSAI tetapi menentang Regim UMNOGKOK yang kini seperti cacing kepanasan.


Kita tunggu dan lihat........


No comments: