Friday 16 September 2011

Kalih minda rakyat dengan umpan busuk ISA

Dok ingat menatang apa PM nak bagi tau. Pakat suspen nak dengar. Rupanya mansuh ISA. Jelas dan amat amat jelas BN sudah terdesak. Isu ISA ini dah lama di perjuangkan oleh parti pembangkang. BN mana pernah sokong masuh ISA. Terutama UMNOGKOK paling kuat menyokong ISA. Air mata buaya nak melahap undi PRU dengan umpan busuk hancing.
Jadi rakyat tak perlu terima kasih pada PM dan UMNOGKOK kerana mereka tidak pernah memperjuangkan kemansuhan ISA.
Lagi pun kita yakin memansuhkan ISA hanya sementara aja. Umpan nak bodohkan rakyat. PM tak usah mengail dengan umpan  busuk. Rakyat dah cerdik pandai. Semua dah kenal taktik dan teknik UMNOGKOK. Ini semua nak kalih tumpuan rakyat terhadap Minah Cincin Puaka yang makin lama makin membesar macam tong drum. Nak kalih isu Mat Indera yang makan tuan. Nak kalih isu tuntutan BERSIH yg masih belum selesai. Nak kalih isu Monggolian hancur berkecai. Nak kalih isu Kapal Selam yang timbul.
Maka lepas ini para pencacai UMNOGKOK yang sebelum ini gila gila sanggup mati untuk UMNOGKOK mempertahankan ISA sudah pasti akan gila babi menyokong PM mansuhkan ISA.
Ini semua gula gula untuk bodohkan rakyat. Ini semua berlaku sah hingga selesai PRU 13. Lepas PRU 13, PM akan istihar ISA wajib di adakan kerana pembangkang kononnya pro komunis. Lepas PRU 13 barulah terhegeh-hegeh nak mengaku negara kemelesetan ekonomi, maka cukai 6% utk Prepaid akan dilaksanakan(mampuih anak muda) dan macam macam lagi.
Diharap rakyat Malaysia jangan makan umpan yang busuk lagi jijik yang sediakan oleh UMNOGKOK.

PENJAJAH
Pangkat itu PENJAJAH
Kuasa itu PENJAJAH
Birokrasi itu PENJAJAH
Kroni itu PENJAJAH
Ekonomi Cincin Puaka itu PENJAJAH
Politik UMNOGKOK itu PENJAJAH
Aku tak mahu MERDEKA



No comments: