Sunday 18 September 2011

Spesis Banglasia dan Malabangla di Malaysia.

Dah kelam kabut BN. Inilah khawarij matlamat menghalalkan cara. UMNOGKOK diam pekak badak bila Laman web kerajaan Bangladesh mengakui rakyatnya yang berkerja di Malaysia boleh bertukar jadi warga Malaysia. Ini lebih jahat dari KOMUNIS. Mana Jamil Khir bekas Panglima Tentera? Mana Panglima PERKASAM  Berahim Al Kataki? Mana Persatuan Pengguna Islam Malaysia?Mana Prof Kang Kong?
UMNOGKOK telah melakukan penipuan dan mengkhianati orang Melayu. Pekerja Bangla yang bertukar jadi warga Malaysia sudah pasti akan mendapat pelbagai kemudahan bila menyokong BN dalam PRU 13 nanti. Maka akan ujudlah spesis baru di negara kita iaitu BANGLASIA.
Anak Melayu di lekakan dengan program zionis melalak sana melalak sini dan akhirnya akan jadi kuli dan barua BANGLASIA. Bila ada Melayu jadi kuli BANGLASIA maka akan ujudlah spesis baru MALABANGLA hasil kerjasama UMNOGKOK dan BANGLASIA.

 SPESIS BANGLASIA CIPTAAN UMNOGKOK. Selamat mengundi di PRU 13.











Bangsa Malabangla sepuluh tahun lagi. Melayu akan jadi barua dan kuli pada BANGLASIA. Selamat bertugas dengan boss baru anda. Dulu Mak Ayah aku hidup dan mampuih bersama UMNOGKOK. Apa nak buat nasib badan. Padan Muka.

No comments: