Saturday 10 September 2011

Negara Malaysia Rupanya Tak Pernah diJAJAH?????



Malaysia yang kononnya tak di jajah??
Masih nak berbohong lagi pembodek UMNO. Makin ghairah nak bomb lagi tambah tambah bila pakar bomb atom rupanya di sebelah mereka. 
Sapa laa nak percaya Malaysia yang tak pernah dijajah.  Dua kuasa besar iaitu British dan Jepun telah mencatatkan sejarah sebagai penjajah. Masih hidup lagi generasi zaman Jepun dan British. Masih ada lagi kesan sejarah sekolah Jepun dan sekolah Inggeris. Masih ada lagi bekas pelajar sekolah Jepun yang masih hidup dan tidak nyanyok boleh nyanyi lagu Sayonara means good bye. Bila mana pula pakar sejarah gila yang mengatakan Malaysia tak pernah di jajah? Buat apa Tunku melalak MERDEKA! MERDEKA! MERDEKA! 
Mungkin pakar sejarah gila silap buat kajian kut. Buat tesis di Thailand kut.... Jenis keterunan keling karam memang kaki bodek.
Sudiman pun buat apa nyanyi lagi TANGGAL 31 bulan 8 57. Tak payah laa dok tunggu detik jam lepas tu pakat dok lalak MERDEKA 3x.
Semua ini bukan apa. Sumua nie pasal nak lawan isu Mat Indera. Kenapa laa UMNO takut sangat? Sampai sanggup Mamat Keling nie keluar kenyataan bodoh. Lebih baik dia buat cerita Planet of The Apes dan sabitkan suku sakat keterunan Mamat Keling berasal dari Berok, kut kut laa orang boleh percaya. Ada sorang lagi Prof Kang Kung kay kim pun boleh buat cerita bahawa suku sakat keterunan dia berasal dari mana mana monkey.. Kut kut ada yang boleh percaya. Tapi jangan bohong pada rakyaat Malaysia bahawa kita tidak pernah di jajah dan tak ada sapa sapa pun akan percaya.

No comments: